خط تولید

خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی

اگر قصد فعالیت در حوزه تولیدی را دارید در قدم اول باید به نیاز بازار و مصرف‌کننده توجه کنید. محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از لوازم پرمصرف در جامعه به شمار می‌روند که تولید آنها می‌تواند سود خوبی برای شما به همراه داشته باشد. البته خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی با چالش هایی همراه است که بهتر است حتما از تجربه افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید با تولید محصولات باکیفیت فروش خود را افزایش دهید. با ما همراه باشید تا شما را با چگونگی راه‌اندازی خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی آشنا کنیم.

راه‌اندازی خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی

  • گام اول

برای خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی،  تهیه فرمول مناسب برای محصول است. این فرمول نه تنها باید کارآمد باشد، بلکه برای کاربران مورد نظر خود نیز ایمن باشد.

  • گام دوم

باید بسته بندی و برچسب گذاری مناسب طراحی شود. با توجه به اینکه بسته بندی باید از محافظت کافی و مهر و موم محکم اطمینان حاصل کند، نوع ظرف بستگی به دسته محصولات آرایشی و بهداشتی دارد که محصول در آن قرار می گیرد.

  • گام سوم

انجام آزمایشات لازم برای اطمینان از ایمن بودن محصول نهایی برای استفاده است که شامل آزمایشات پوستی و کاربردی می‌باشد. همچنین تاریخ انقضای لوازم آرایشی بر اساس ترکیب و بسته بندی آنها تعیین می‌شود.

  • گام چهارم

اطمینان از وجود زنجیره تامین کافی برای مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصول، مرحله بعدی در فرآیند تولید محصولات آرایشی بهداشتی است. حتی بهترین و پیشرفته ترین خط تولید لوازم آرایشی بدون مواد اولیه مناسب بی فایده خواهد بود.

  • گام پنجم

برنامه ریزی صحیح نحوه ذخیره و حمل و نقل محصولات نهایی بسیار مهم است. هر تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی باید در مراحل اولیه  تولید لوازم آرایشی با مقررات سختگیرانه نگهداری و حمل و نقل محصولات آشنا شود.

  • گام آخر

پس از اینکه فرآیند تولید به درستی برنامه ریزی شد و تمامی الزامات قانونی برای خود لوازم آرایشی و همچنین نگهداری یا حمل و نقل آن برآورده شد، می‌توانید وارد مرحله تولید لوازم آرایشی و بهداشتی شوید.  البته جهت خط تولید مواد آرایشی بهداشتی ابتدا باید الزامات مختلف برآورده شود.

 شماره تماس: 021284228

خط تولید لوازم آرایشی بهداشتی

دستگاه خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی

دستگاه های خط تولید لوازم آرایشی بهداشتی، دستگاه میکسر، دستگاه‌های بسته‌بندی مانند دستگاه‌های پرکن، دربندی و برچسب‌زنی و لیبل زن هستند.

  •  دستگاه‌هایی که در آن مواد آرایشی تولید می شود باید حداقل استانداردهای تمیزی را داشته باشد.
  • .تولید محصولات آرایشی بهداشتی توسط ماشین آلات تخصصی معروف به میکسر انجام می‌شود. البته بسته به کاربرد آنها و مقیاس فرآیند ساخت لوازم آرایشی، از انواع مختلفی از مخلوط کن استفاده میگردد.
  • میکسرهای بدون فشار با یک همزن مرکزی ساده ترین میکسرهایی هستند که در خط تولید لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارند. پیچیده ترین آن ها شامل مخلوط کن های همگن کننده است که با طیف کاملی از همزن ها و کنترل های پیچیده عرضه می‌شوند.
  • صرف نظر از نوع طراحی، توانایی تمیز کردن سریع و آسان میکسر و هم مخزن باید یکی از ویژگی های استاندارد هر میکسر مورد استفاده در فرآیند تولید باشد، زیرا هر واحد تولید کننده لوازم آرایشی باید استانداردهای تمیزی را برای محل و تجهیزات رعایت کند.

هزینه اولیه خط تولیدی محصولات آرایشی بهداشتی

هزینه اولیه خط تولیدی محصولات آرایشی بهداشتی

هزینه اولیه خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی شامل خرید نخ تجهیزات و دستگاه‌های مخصوص، مواد اولیه و فرمولاسیون مناسب و تهیه یک مکان مناسب است. خرید دستگاه‌های تولید محصولات آرایشی بهداشتی بخش عظیمی از سرمایه را شما را در برمیگردد. از آنجاکه در بازار انواع دستگاه با برند و کیفیت‌های مختلف وجود دارد انتخاب بهترین دستگاه کار دشواری است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید با کمترین هزینه بهترین دستگاه را تهیه کنید.

مشاوره خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی با متخصصان شویاسازان

اگر به دنبال خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی هستید، از شما دعوت میکنیم با متخصصان شویاسازان تماس حاصل فرمایید. شرکت شویاسازان با سابقه راه‌اندازی بیش از هزار خط تولید مختلف به شما کمک خواهند کرد تا یک خط تولید پر سود با درآمد تضمینی راه‌اندازی نمایید.

 شماره تماس: 021284228

74 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *