دسته‌بندی نشده

خط تولید مایع ظرفشویی

خط تولید مایع ظرفشویی

خط تولید مایع ظرفشویی یکی از بهترین گزینه های برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در ایران بوده که قبل از اقدام به راه اندازی خط تولید می بایست یکسری اطلاعات در مورد هزینه، دستگاه ها و فضای مورد نیاز برای راه اندازی این نوع خط تولید داشته باشید.

بنابراین بهتر است قبل از هر گونه اقدامی در رابطه با راه اندازی و تاسیس خط تولید مایع ظرفشویی از مشاوره رایگان تخصصی شرکت شویاسازان که تجربه بالایی در زمینه راه اندازی انواع خط تولیدات همچون خط تولید مایع دستشویی داشته استفاده نمایید تا با استفاده از این راهنمایی ها بتوانید میزان ریسک سرمایه گذاری خود را به حداقل برسانید.

راه اندازی خط تولید مایع ظرفشویی

برای راه اندازی خط تولید مایع ظرفشویی در اولین مرحله نیاز به کسب مجوز های لازم از وزارت بهداشت و سایر مراجع قانونی است و سپس با خرید تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز اقدام به راه اندازی این نوع خط تولید کنید. همان طور که گفته شد

مایع ظرفشویی در انواع و مدل های مختلف ساخته و تولید می شود و دارای تنوع بسیار بالایی است و برطرف کننده نیاز کلیه مشتریان می باشد. یکی از روش ها و راه های کسب درآمد در ایران ، راه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

مایع ظرفشویی جزو شوینده های مایع است که جهت تمیز کردن ظروف استفاده می‌شود.‌ خط تولید تولید مایع ظرفشویی می تواند به صورت دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک باشد. اگرچه  تولید مایع ظرفشویی می تواند بسیار سودآور باشد، اما جهت دستیابی به بهره وری بالا  نیاز به مواد با کیفیت، فرمول مناسب، یک خط تولید خوب طراحی شده و تجربه کافی در این زمینه دارد.

هزینه خط تولید مایع ظرفشویی

راه اندازی خط تولید مایع ظرفشویی نیاز به سرمایه و پول کلان ندارد و با هزینه ای کم و مقرون به صرفه به سودی قابل توجه دست پیدا می کنید اما میتوان از مهمترین هزینه‌های این خط تولید به موارد زیر اشاره نمود:

  • آشنایی کامل با فرمولاسیون های تولید مایع ظرفشویی
  • اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع قانونی ذیربط
  • تهیه لوازم و تجهیزات کاربردی خط تولید
  • تهیه مواد اولیه باکیفیت و تایید شده توسط بهداشت غذا و دارو

هزینه خط تولید مایع ظرفشویی

راه‌اندازی خط تولید مایع ظرفشویی به سرمایه زیادی نیازی ندارد و شما می‌توانید به راحتی کارگاه تولیدی خود را راه‌اندازی کنید.  بر خلاف تولید برخی از محصولات همچون خط تولید محصولات شوینده صنعتی که بسیار هزینه بر است؛ شما می‌توانید با سرمایه کم کار خود را شروع کنید و سپس بعد از سوددهی، خط تولید خود را گسترش دهید.

دستگاه‌ خط تولید مایع ظرفشویی

دستگاه هایی که در خط تولید مایع ظرفشویی می بایست تهیه نمود به صورت زیر می باشد:

  • دستگاه یونیزه سازی آب

در درجه اول آب دارای سری املاح معدنی می‌باشد که میزان سختی آن برای بکار گیری در ساخت مایع ظرفشویی مناسب نیست ، دستگاه یونیزه کردن آب با یونیزه سازی آب سختی آن را کاهش می دهد و آماده استفاده در فرمولاسیون ساخت مایع ظرفشویی می گردد. به طور کلی این دستگاه سختی آب را به حد مناسب و قابل قبولی می رساند.

  • ذخیره سازی آب در مخزن

آب باید در طول شبانه روز داخل مخزن نگهداری شود تا تصفیه گردد و فرمولاسیون انجام گردد. برای نگهداری آب از مخزن پلی اتیلن استفاده می شود. روی این مخزن یک پمپ ضد زنگ وجود دارد تا آب را آنی به خط تولید مایع ظرفشویی وارد کند. در این مرحله آب با مواد توسط میکسر میکس می شود و عملیات فرمولاسیون انجام می گردد.

  • دستگاه میکسر

این دستگاه مهم ترین و اصلی ترین دستگاه در خط تولید مایع ظرفشویی می باشد ، همان طور که گفته شد در این مرحله مواد به همراه آب میکس می شود و عملیات فرمولاسیون و نهایی سازی مایع ظرفشویی انجام می گردد. در صورت نبود میکسر فرایند تولید مایع ظرفشویی شویی متوقف می شود زیرا وجود این دستگاه بسیار ضروری و اساسی می باشد.

  • دستگاه پر کن خط تولید مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی بسیار غلیظ هستند و بعد از میکس شدن برای ریخته شدن داخل ظروف مخصوص خود به پمپ غلیظ کش نیاز دارند. این دستگاه در دو صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک موجود است و انتخاب آن بستگی به بودجه و … دارد.

دستگاه پر کن خط تولید مایع ظرفشویی

  • درب گذار اتوماتیک تولید مایع ظرفشویی

یکی از ضروری ترین بخش های تولید مایع ظرفشویی می باشد که به صورت کاملا اتوماتیک انجام می گردد و نیازی به اپراتور و نیروی انسانی ندارد. در این بخش درب انواع مایع های ظرف شویی به صورت کاملا اتوماتیک بسته می شود و آماده برای نهایی سازی می گردد.

  • تجهیزات آزمایشگاهی

مایع ظرفشویی پس از تولید برای کنترل کیفیت و بررسی کارآیی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند. در این مرحله نتایجی از کارآیی و مناسب بودن محصول به دست می آید که با توجه به آن تمامی استانداردهای مورد نیاز به محصول تعلق می گیرد. تجهیزات آزمایشگاهی از ضروری ترین مراحل در راه اندازی خط تولید مایع ظرفشویی می باشد.

  • دستگاه بسته بندی

در آخرین مرحله و برای نهایی سازی محصول عمل بسته بندی آن ها انجام می گردد. ظرفیت انتخابی دستگاه به میزان تولید بستگی دارد. برای حفاظت از محصول ، بهداشتی سازی آن ، نفوذ ناپذیری ، حمل آسان و … توسط نایلونی شفاف و بی رنگ بسته بندی می شوند. محصول وارد تونل حرارتی می شوند و نایلون ها توسط حرارت به دور آن ها جذب می شود و ساکن می ماند. اصلی ترین مزایای این دستگاه قیمت مقرون به صرفه آن در قبال کارآیی تاثیر گذار آن می باشد.

قیمت دستگاه خط تولید مایع ظرفشویی

قیمت دستگاه خط تولید مایع ظرفشویی کم بوده و به چند صد میلیون برای این سرمایه گذاری نیاز ندارید. همچنین شما می توانید با خریداری دستگاه های خط تولید محصولات شوینده خانگی ، انواع مایع ظرفشویی را تولید کرده و به بازار عرضه کنید.

خط تولید تمام اتوماتیک مایع ظرفشویی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در کمترین زمان بیشترین تعداد محصولات را تولید نمایید. برای این کار شما به یک اپراتور نیاز دارید و برای کسب سود بیش‌تر و کاهش هزینه اولیه، می‌توانید این کار را خودتان به عهده گرفته تا سریع تر به سود دست یابید.

همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت انواع خط تولید همچون خط تولید پودر شوینده و دریافت اطلاعات کافی در این باره با کارشناسان شرکت شویاسازان تماس بگیرید.

فضا مورد نیاز برای خط تولید مایع ظرفشویی

جهت راه اندازی خط تولید مایع ظرفشویی شما نیازمند تهیه یک فضای بسیار بزرگ و یا مجهز نیستید. مگر اینکه قصد تولید انبوه محصولات خانگی و صنعتی را داشته باشد. بنابراین ویژگی‌هایی که باید فضای مورد نظر شما برای شروع تجارت داشته باشد در وهله اول این است که کف محیط مدنظرتان کاشی یا سرامیک شده و از سمت دیگر فضای شما دارای آب و برق تک فاز باشد.

این امکانات که مستلزم رعایت بهداشت می باشد در یک فضای حدود حداقل ۴۰ متری گنجانده می شود. برای تاسیس کارخانه ممکن است به مکانی با متراژ حداقل 300 متر نیاز داشته باشید. برای تعیین و تخمین این متراژ باید با کارشناسان ماهر مشورت کنید.

درآمد خط تولید مایع ظرفشویی

خط تولید ماییع ظرفشویی در منزل یا راه اندازی در سطح وسیع ممکن است مشکل به نظر برسد اما لازم است بدانید که راه اندازی انواع خط تولید محصولات شوینده خانگی مانند مایع ظرفشویی حاشیه سود بالایی دارد. پس از راه اندازی  تولید روزانه و فروش محصولات باید به شکلی باشد که در زمان اندکی سرمایه اولیه خود را به دست آورید.

درآمد خط تولید مایع ظرفشویی

در اوایل کار شما نیاز به نیروهای زیادی ندارید و لازم نیست هزینه های هنگفتی برای استخدام نیرو متقبل شوید.

مشاوره خط تولید مایع ظرفشویی شویاسازان

این وع خط تولید می‌تواند بسیار سودآور باشد به شرطی که بتوانید یک برنامه ریزی دقیق برای شروع کار و مدیریت هزینه‌ها داشته باشید. شرکت شویاسازان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان محصولات مختلف است. این شرکت تا به امروز موفقیت به راه‌اندازی بیش از هزار خط تولید شده است.

برای راه‌اندازی خط تولید مایع ظرفشویی می‌توانید از متخصصان مجرب و با سابقه این مجموعه کمک بگیرید.شویاسازان از صفر تا صد راه‌اندازی خطوط تولید در کنارتان خواهند بود و شما را برای رسیدن به موفقیت و کسب سود بیشتر کمک می‌کند.

شماره تماس: 021284228

82 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *