دسته‌بندی نشده, مقالات

تایید شویاسازان کلاه برداری میکند!!

بسیاری از رقبا این شرکت را متهم به شویاسازان کلاه برداری می کند؛ کرده اند.  در صورتی که با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی کشور و وجود مشکلات اقتصادی زیاد برای مردمان سرزمینمان به ویژه بعد از شیوع بیماری کرونا که بسیاری از مشاغل از رونق افتاده و بسیاری از خانواده‌ها از کسب همان درآمد اندکشان نیز محروم شدند شرکت شویاسازان آریانیک با کمک به راه‌اندازی خطوط مواد شوینده با سرمایه اندک توانست به بسیاری از خانواده‌ها در مناطق محروم کمک کرده و منجر به اشتغال‌زایی و کمک به راه‌اندازی کسب و کار کوچک و کسب درآمد بسیاری از افراد گردد.

شرکت شویاسازان در سال 1383 توسط جناب آقای خوشنویسان بزرگ با برند گلک آغاز به فعالیت نموده و بعدها پسر ایشان جناب آقای شاهین خوشنویسان با استفاده از دانش روز و نوین در سال 1398 این شرکت را به شماره ثبت 562789 و شناسه ملی 14009341579 ثبت نموده و در زمینه راه‌اندازی خطوط تولید صنعتی و کارگاهی فعالیت خود را آغاز نموده است.  امروزه این شرکت تجربه راه‌اندازی بیش از 1000 خط تولید کارگاهی را برای مشتریان و نمایندگان خود دارد و علاوه بر ماشین آلات و مواد اولیه، بسته‌بندی و بازارهای فروش و حمایت‌های فنی و مالی را برای مشتریان خود مهیا می‌نماید و تلاش می‌نماید تا نمایندگان و مشتریان هرروز پر درآمدتر و پرسودتر به فعالیت خود ادامه دهند؛ ولی متاسفانه بسیاری از رقبا سعی در پررنگ کردن این ادعا که شرکت شویاسازان کلاه برداری می‌کند دارند . در ادامه به طور مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت.

تاریخچه شرکت شویاسازان

 

مجموعه شویاسازان با بیش از چندین سال سابقه از کارشناسان خبره و وفاداری بهره‌مند است که همواره درصدد بهترین پاسخگویی به مشتریان گرامی خود می‌باشند تا با ارائه راهنمایی‌صحیح و کارساز آنها را در راستای داشتن کسب و کار پرسود و پررونق هدایت کنند. این شرکت واحدهای تولیدی زیادی را در بسیاری از شهرها و نیز استان‌های مختلف راه اندازی نموده است که به طور مستقل و البته زیر نظر شرکت مادر مشغول به فعالیت بوده و به عبارتی در ایجاد اشتغال که امروزه متاسفانه بسیاری از جوانان از کمبود و یا نبود آن در برخی از شهرها به شدت ناراضی هستند مثمر ثمر واقع شده و به نوعی توانسته است در دغدغه‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز هر چند به میزان اندک نقش و سهمی داشته باشد. به بیان دیگر شرکت شویاسازان یک شرکت کارآفرین می باشد.

یکی از نکات مهم در زمینه توسعه کارآفرینی اینست که یک رقابت سالم بین بنگاه‌های اقتصادی در جهت بهبود فضای کسب و کار صورت گیرد که متاسفانه در سال‌های اخیر بازار رقابت‌های ناسالم برای تخریب شرکت رقیب و بالا کشیدن شرکت خود از سوی برخی شرکت‌ها داغ شده است که با متدهای مختلف سعی در براندازی شرکت‌های موفق و شناخته شده دارند.

متاسفانه یکی از آفات خانماسوز در فضای کسب و کار نیز همین رقابت ناسالم تجاری است که بسیاری از رقبا با روش‌های مختلف و انجام تبلیغات نادرست، دادن اطلاعات ناصحیح در مورد کالا، خدمات و شخص رقیب تجاری خود به جامعه هدف سعی در بی‌اعتبار نشان دادن رقیب خود با حمله مستقیم به شخص و یا صنف خاص نموده و  شهرت رقیب را خدشه‌دار می‌کنند تا جا برای ارائه تبلیغات و محصولات خود باز کنند.  البته گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست که معمولاً در کشور ما حمایتی از رقبای مشروع بین شرکت‌های مختلف صورت نمی‌گیرد و همین به شرکت‌های مختلف اجازه می‌دهد تا به رقبای تجاری خود حمله کرده و روی به رقابت نادرست بیاورند.

آیا واقعا شویاسازان کلاه برداری می کند؟!

رقبا از روش‌های مختلفی برای بی اعتبار ساختن شرکت شویاسازان استفاده می‌کنند. به عنوان مثال در تبلیغاتی که انجام می‌دهد در رابطه با شرایط راه‌اندازی خط تولید مواد شوینده اطلاعات نادرستی را شایعه کرده و به عنوان مثال بیان می‌کنند که با داشتن یک فضای بسیار اندک یا سرمایه‌ای بسیار ناچیز می‌توان یک خط تولید مواد شوینده را در فضای اندکی راه‌اندازی نمود، غافل از اینکه چنین چیزی با توجه به فضای مورد نیاز برای تهیه، تولید، بسته بندی محصولات شوینده و نیز با توجه به نوسانان ارزی موجود در کشور امکان پذیر نبوده و با عقل جور درنمی‌آید. این خود عاملی برای ایجاد شک و شبهه در نظر افراد جویای اشتغال زایی شده و نیز توجه سایر سازمان‌ها را به سمت شرکت شویاسازان جلب می‌کند ؛ که از دیدگاه آنها این شرکت معتبر با چندین سال سابقه درخشان و موفقیت‌های متعددی که در این راستا کسب نموده است یک شرکت کلاهبردار محسوب شده و اعتبار آن زیر سوال می‌رود.

یا برخی از شرکت‌های رقیب ادعا می‌کنند که شرکت شویاسازان کلاه برداری‌ در زمینه ارائه سیب سلامت، استاندارد کالا  یا ارائه مجوز فعالیت در زمینه راه اندازی خخطوط تولید می کند. اولا بهتر است بدانید که این شرکت برای انجام فعالیت‌های خود تمامی مجوزهای لازم را از سوی سازمان‌های مربوطه اخذ نموده و به هنگام راه اندازی هر نوع خط تولیدی متقاضیان را در جهت گرفتن مجوزهای لازم به ویژه از صنعت و معدن، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو راهنمایی نموده و در این جهت تشویق می‌نماید نه اینکه خود به طور مستقیم اقدام به اعطای مجوز به این مشاغل کوچک نماید.

در رابطه با نوع محصولات نیز بسیاری از شرکت‌های با روش‌هایی چون تبلیغات مقایسه‌ای با ارجاع مثبت و یا ارجاع منفی سعی در تخریب محصولات شرکت حریف و یا بالا کشیدن کیفیت محصولات خود داشته و از شرکت شویاسازن کلاه برداری می‌کنند . مثلاً در ارجاع مثبت، سعی در مقایسه کالا و محصول تولید شده توسط یک شرکت با پرفروشترین و بهترین محصول شرکت رقیب مثل شویاسازان نموده و تلاش می‌کنند چنین به مخاطبان القا کنند که هر دو محصول از کیفیت یکسانی برخوردار هستند و بدین ترتیب از شهرت مثبت شرکت رقیب به نفع خودشان استفاده می‌کنند.

اما در ارجاع منفی، شرکت رقیب سعی می‌کند با ارائه یک مقایسه بین محصولات مشابه شرکت خود و دیگری طوری تبلیغ را پیش ببرد که به مخاطبان و کاربران القا کند که محصولی که خود تولید می‌کند کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به محصول تولیدی شرکت مقابل دارند که این خود مصداق بی‌اعتبار ساختن شرکت رقیب است.

شاهین خوشنویسان موسس شرکت شویاسازان کلاه برداری و سوء استفاده از خوش خدمتی این شرکت را که متاسفانه در سال‌های اخیر به وفور از سوی برخی همکاران و رقبا مشاهده کرده است را محکوم می‌نماید، چرا که متاسفانه بسیاری از رقبا با ارائه برخی محتواهای ساختگی بی‌پایه و اساس و نیز روش‌های غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای سعی دارند یک چهره غیرواقعی از شرکت شویاسازان در ذهن مخاطبان ایجاد کنند.

شاهین خوشنویسان این اقدامات رقبا و نیز کلاهبرداری بعضی از شرکت‌ها و اشخاص که با اعطای نمایندگی غیرقانونی  یا با استفاده از جعل نام شرکت‌های بزرگ تولید مواد شوینده و با راه اندازی خط تولید مواد شوینده غیر بهداشتی سعی در لطمه زدن به تولید و اقتصاد کشور دارند را محکوم می‌کند. وی اظهار می‌دارد که یکی از مهمترین نکات در راستای توسعه کارآفرینی اینست که یک رقابت سالم بین بنگاه‌های اقتصادی در جهت بهبود فضای کسب و کار وجود داشته باشد.

شرکت شویاسازان کلاه برداری به هر طریقی از سوی این شرکت‌های رقیب را به شدت محکوم و نقض کرده و با به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزشمند مشتریان خود و موفقیت‌های آنها در تولید محصولات باکیفیت و خدمات مفیدی که ارائه می‌دهند و همچنین ارائه جوایز بیشماری که در همایش‌های بزرگ مرتبط به کارآفرینی و کسب و کار به دست آورده است سعی در نشان دادن درستی عملکرد این مجموعه و رفع شبهات پیش آمده برای برخی متقاضیان عزیز نموده است که شما عزیزان با مراجعه به سایت شرکت شویاسازان می‌توانید به این مدارک دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از نکات مهم در این خصوص نیز اینست که شما بارها در رسانه‌های بزرگی چون صداوسیما محتواهای تبلیغاتی شرکت شویاسازان یا حضور موسس این شرکت در برنامه‎ های تلویزیونی را شاهد بوده‌اید، لازم به ذکر است که رسانه‌ای چون صداوسیما اجازه تبلیغ یا حضور این افراد بدون بررسی‌های دقیق و موشکافانه در رابطه با سوابق کاری آنها را به هیچ عنوان نمی‌دهند. پس این خود نشان از حسن سابقه و موفقیت شرکت شویاسازان است که حسادت بسیاری از شرکت‌های رقیب را برانگیخته است.

61 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *